ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ....

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗ

Πολλές φορές νομίζω ότι μόνο ο τίτλος των αναρτήσεων μου είναι αρκετός.

Ότι κάνεις (υπονοείται το τουλάχιστον) καν΄ το συνειδητά: Δεν είναι παρά ένα καταναγκαστικό πλεονάζον πρόσχημα ευφημισμού ή ωραιοποίησης. Αντίθετα, ζω συνειδητά σημαίνει παρατηρώ τον εαυτό μου, μαθαίνω από τα λάθη μου, χωρίς επικρίσεις ή δικαιολογίες κατά το δυνατόν.

Οι άνθρωποι αποζητούν την εξέλιξη της συνείδησης, ταυτόχρονα όμως δημιουργείται και μία τάση για εκλογίκευση των πράξεων μας, είτε στον βωμό της εξιδανίκευσης από την μία είτε στον βωμό της κατάρας από την άλλη.

Οι άνθρωποι απομονώνουν την συνείδηση ως κάτι ξεχωριστό από την ζωή και αυτός είναι ένας αόρατος κίνδυνος εξωτερίκευσης της συνείδησης.
Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι συνέχεια την συνείδηση, σκέψου και κάτι άλλο, σκέψου το δίκαιο και μην καταναγκάζεις.

Έτσι που και το να προσφέρεις μπορεί να είναι ηδονή-προσκόλληση, έτσι που ακόμα και η εργασία μπορεί να είναι ηδονή-προσκόλληση. Τα πάντα είναι ή μπορεί να είναι ηδονή-προσκόλληση, γι` αυτό και εγώ δεν είμαι εδώ για να ενοχοποιήσω....


- Αντώνης Χαρατσής
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...