ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ....

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΕΓΩ ΤΟΝ ΝΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΘΕΛΩ..

O νους είναι "κακό" πράγμα. Αν σκέφτεσαι με τον νου δεν θα δεις άσπρη μέρα. Ο νους είναι του κατώτερου εαυτού και άλλα τέτοια εντυπωσιακά...
Σιγά κυρίες και κύριοι. Εγώ τον νου μου τον θέλω όπως και τα συναισθήματα μου, δεν είμαι νοητικά ακρωτηριασμένος ή ευνουχισμένος.
Μ` αρέσει να σκέφτομαι και να μαθαίνω να σκέφτομαι καλύτερα και διαυγέστερα. 
Μ` αρέσει να αναλύω.
Μ` αρέσει να αμφιβάλλω και να προκαλώ την νοημοσύνη μου. 
Μ` αρέσει να αντιδρώ, να αναθεωρώ και να μετατρέπω. 
Μ` αρέσει να προβληματίζομαι. 
Μ` αρέσει να ρωτάω και να απαντάω.
Μ` αρέσει να επικοινωνώ με ουσία.
Μ` αρέσει η ειλικρινής έκφραση.
Μ` αρέσει να διακρίνω το ψέμα.
Μ` αρέσει να φαντάζομαι και να σκέφτομαι.
Μ` αρέσει να υλοποιώ την σκέψη μου. 
Μ` αρέσει το γίγνεσθαι αλλά μ` αρέσει και το είναι.

Δυστυχώς δεν έχω φτάσει ακόμα στο επίπεδο να σκέφτομαι χωρίς νου... 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...