ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ....

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ (για Αρχάριους και μη)

Τι σημαίνει ζω την κάθε στιγμή σαν είναι η τελευταία;

Σίγουρα δεν σημαίνει ότι ζω επιπόλαια και ανώριμα. Δεν εκλαμβάνω την ζωή ως μια κατάσταση επείγοντος και συλλογής εμπειριών για την δικιά μου εγωιστική ικανοποίηση, για να φτάσω σε έναν στόχο κορεσμένος, δυσκίνητος και κυνικός.
Σίγουρα δεν σημαίνει ότι ζω με ένταση και φτάνω στα όρια μου ή τα ξεπερνάω, ριψοκινδυνεύοντας την ζωή μου, για να νιώσω ένα δυνατό συναίσθημα που θα με κάνει να ξεχάσω την συνηθισμένη μου καθημερινότητα, και να ζητάω διαρκώς την επανάληψη αυτού του συναισθήματος, για να νιώσω ψυχολογικά καλά.
Σίγουρα δεν σημαίνει ότι ζω ασυνείδητα.

Σημαίνει ότι η προσοχή μου είναι απόλυτα στραμμένη στο τωρινό παρόν μου, είμαι ο εαυτός μου, δεν μιμούμαι και προσποιούμαι κάποιον άλλον εαυτό, δεν προσπαθώ να ξεφύγω από τον εαυτό μου.
Σημαίνει ότι δεν αναπολώ και παίρνω κουράγιο από το παρελθόν μου, ή δεν μεμψιμοιρώ εξαιτίας του παρελθόντος μου.
Σημαίνει ότι δεν κάνω μακροπρόθεσμα σχέδια, δεν προσμένω κάτι, και δεν έχω ελπίδες και αυταπάτες για το μέλλον, δεν έχω τίποτα βέβαιο.
Σημαίνει ότι ζω συνειδητά.

- Αντώνης Χαρατσής

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...